вівторок, 10 квітня 2012 р.

Приємні миті


Привіт мої любі :)

Сьогодні покажу скрап сторіночки для дитячого альбому моєї донечки, роблю його тільки тепер бо з скрапом знайома зовсім трошки, а доня в же й підростає...
і ніяк недає мамі сфотографувати :)
Найбільше її вразила фото з УЗД, коли вона ще в маминому животику грілась :) Це фото 12 тижня вагітності, вона ще там совсім крихітна :) 


Це перша сторіночка, як ви вже зрозуміли " Про Вагітність "
Зразу кажу що фото будуть відрізрятись своєю контрасністю, бо спочатку падав дощик і було похмуро, а потім виглянуло сонечко :) 
Мої фото зробила чорнобілими щоб як найкраще компанували з фото з УЗД .




І до нас лелека прилетіла....




Третя сторіночка теж фото з роддому, тут ми ще навіть очка не розплющували...навіть ще не уявляєм...який світ навколо кольоровий :)

На сторіночці зробила такий міні годинничок який вказує час коли донечка народилась і календарик в якому обведена дата народження, в сердечках все навмисно бо це ж був день всіх Закоханих :)
А ще мені сподобався дуже один віршик, яким я теж прикрасила сторіночку :)




І це ще не все...ось тут добре видно перше її волосячко, перший її локон :)
Не думайте що я якась неправильна, волосячко підрізала тепер, бо вже дуже заважало .




Годинник і календарик ближче .





І ось остання сторіночка. Це ми вже їдемо додому :) знайомитись з своєю кімнатою,
ліжечком - для справжньої принцеси ( не таке як в роддомі холодне, металеве, на верхніх фото дуже добре видно )





В конвертику мої бірочки, а в мішечку пуповинка ( ретельно схована від всіх : ) )







Надіюсь Вам вистачило сили дочитати цю публікацію до кінця...бо це ще не кінець...

З цими сторіночками беру участь у завданнях :

Від майстерні Jenny Art "Новая жизнь"


І в завданні Good Hobby - В первый раз!

Обов"язково мала бути сторінка і обов"язково використання меморабілій.
В якості меморабілій в мене фото з УЗД, бірки, пуповина, локон і т.д.

І ще одна приємність Юлия Рычик відзначила мою роботу тут і дарує мені такий приємний подаруночок .





Всім гарного настрою і позетивних новин :)





22 коментарі:

  1. Як файно!!!!!!!!!! Дуже красиво і ніжно, по-дівчачому!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мар"яно, які класні сторінки!!!! Скільки цікавих детальок і як усе продумано!!! І це ж треба - який подарунок до Дня закоханих!!!
    МОЛОДЕЦЬ!!!! З нетерпінням чекаю продовження ;)
    Вітаю з подаруночком від Юлі!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінка дуже дякую, приємно що сподобались сторінки :) Продовження буде...

      Видалити
  3. Мар"яночка, ото самий найкращий подарунок на день закоханих )))
    і альбомчик просто фантастичний!!! так цікаво було розглядати детальки, все так гармонічно і шикарно!!
    чекаю продовження )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оксанка справді подарунок НАЙКРАЩИЙ...дитятко Великої любові :)
      Дякую за приємні слова ))) продовження буде... )))

      Видалити
  4. Чудовий альбомчик..такий ніжний та душевний! Дуже сподобався)

    ВідповістиВидалити
  5. Твой блог меня вдохновляет!Заходи за наградкой:http://vera-skrap.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Приємно що когось надихає моє творіння :) За нагородою обов"язково зайду !!!

      Видалити
  6. Фантастичний альбом, стільки цікавих деталей, наприклад з фото там де бісером обшито так шикарно виглядає і там де волосячко в бутилочці супер, а ще ярлички з роддому так вписуюються. Треба і мені вже почати альбом для синочка робити, а то руки ніяк не доходять. Дякую за натхнення!
    Запрошую тебе до себе, забрати нагороду 100% заслужену :) буду рада якщо приймеш.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую !!! Якщо нагорода 100% заслужена :) то швиденько забираю :)

      Видалити
  7. красота.
    Забирай винагороду http://aknelitta.blogspot.com/2012/04/blog-post_25.html

    ВідповістиВидалити
  8. Мар'янка, дуже класні сторіночки, такі ніжні, і детальки суперові. Мені дуже-дуже сподобалось

    ВідповістиВидалити
  9. о, яка ж це краса! Так мило, ніжно! Відразу видно скільки почутів вкладено в цей альбомчик!!! :) Молодець!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дійсно почуттів вклала багато, так як би переживала ці позитивні ємоції щераз !!!

      Видалити
  10. Я почти ничего не поняла из написанного, но более нежного и радужного детского альбомчика я еще не видела. Очень красиво. Заходите за наградой =)) http://mintseva.blogspot.com/2012/06/blog-post_10.html

    ВідповістиВидалити
  11. Ох, какая красота)!Замечательный блог! стала пч

    ВідповістиВидалити
  12. альбом чарівний, в ньому відчувається тепло, любов, радість і щастя! дай Бог здоров"я вашій сім"ї і донечці!!!!! п.с. моя родилась 16.02.2011 ))))))

    ВідповістиВидалити